Syukri Yahya MENGGELETAR Ketika Memegang Tangan Nur Fathia

loading...


Jangankan Shukri Yahya, Admin pun confirm ,mengigil kalau kena lakonkan adegan pegang tangan Nur Fathia takut Abam Aiman cemburu. Satu memang s3B@b Nur Fathia cantik & cun melecun. Keduanya tengah syok berlakon pegang tangan, tiba2 kekasih Fathia iaitu Aiman Hakim Ridza muncul. Tak ke cuak? Mesti kena ushar semacam je. Namun ini semua ‘terpaksa’ dilakukan atas dasar profesional demi kejayaan drama Dia Isteri Luar Biasa.

Bercerita tntg pengalamannya itu, Shukri Yahya memaklumkan yg Nur Fathia telah menenangkan dirinya ketika penggigilan tersebut berlaku. Seperti yg kita ketahui, Nur Fathia telah berlakon lebih lama berbanding Shukri. Jadi ada pengalaman lebih sikit, Kata Shukri.

Ini pertama kali saya bergandingan bersama Fathia. Sebelum masuk ke set, saya ada menonton lakonan Fathia menerusi drama Bencinta.Sepanjang penggambaran drama ini. saya byk dapat tunjuk ajar daripada pengarah juga Fathia sendiri sekaligus dapt membina keserasian antara kami.

Cuma saya ni seorang yag pemalu. Tambahan, awal2 lagi saya sudah letak jurang di mana saya junior manakala Fathia pula adalah senior saya dalm bidang lakonan. Dia cantik & lakonannya hebat. Mungkin itu yg membuatkan saya berasa segan dngannya.

Ada satu babak kahwin di mana saya perlu pegang tangan Fathia. Mulanya sewaktu saya hendak pegang tangan dia, saya mengigil. Dia nampak tangan saya mengigil & dia terus tenangkan saya. Bila dia memberi reaksi sebegitu, rasa gementar saya berkurang.

Mungkin selepas ini Shukri Yahya boleh cuba minta pengarah drama/filem lakonannya utuk membuang babak berpegangan tangan sebegini. Takut lepas ni gigil datang lagi. Ada banyak lagi cara utk menunjukkan ikatan kasih sayang. Tak semestinya kena berpegangan tangan. Apa pun lakonan anda di dalam episod pertama Dia Isteri Luar Biasa boleh tahan hebatnya.
loading...

No comments:

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close